Sometag Sometag

Some Social Media Adventures

Jeffrey Dean Morgan's Photos in @jeffreydeanmorgan Instagram Account

Jeffrey Dean Morgan's Photos in @jeffreydeanmorgan Instagram Account

Jeffrey Dean Morgan

@jeffreydeanmorgan

Jeffrey Dean Morgan's Photos shared recently. Find All Instagram Photos and Other Media Types of Jeffrey Dean Morgan in jeffreydeanmorgan Instagram Account.

jeffreydeanmorgan's Media: Early look at some stuff. #postcardkillings

Early look at some stuff. #postcardkillings

Share 2.41K 164K

DUDE!!!!! 🔥🔥🔥

You da coolest.

jeffreydeanmorgan's Media: To the best mama in the world! @hilarieburton we just couldn’t love you more! We all having a rough

To the best mama in the world! @hilarieburtonwe just couldn’t love you more! We all having a rough time today without you here... but we also are so proud of you, and so happy you’re working and doing what you love! Counting the days, hours, minutes, and seconds until we see you again... and smother the hell out you with morgan family kisses and cuddles! Happy Mother’s Day lady. You’ve given us EVERYTHING and we know it. Xxxxjdgus&george

Share 622 137K
jeffreydeanmorgan's Media: Home. So. Damn. Happy. Xojd

Home. So. Damn. Happy. Xojd

Share 6.94K 501K

Love seeing that classic @jeffreydeanmorgan smile 😀 while surrounded by your kids. Welcome home brother. 🙏🏼🏠♥️

Aaaaahhhhhh!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Nothing better. Nothing

jeffreydeanmorgan's Media: Some random snaps from Norway portion of #postcardkillings it was stunning, if not a touch chilly.

Some random snaps from Norway portion of #postcardkillings it was stunning, if not a touch chilly. -30s with wind chill at times... What an incredible crew. Very lucky to have these folks busting their asses, and freezing them off... To create two hours of film that hopefully you’ll dig. Very damn proud to be working with them. Oh... and I found a pup... and this rock. xojd @danistanovic @stotino

Share 1.14K 177K

Damnit man. You look thirsty. I should make tracks to Norway and bring booze and sort this out like a god damn gentleman immediately

@jeffreydeanmorgan Copy That! Just need to commandeer this G6 with someone trained to keep jets aloft for a few hours. Hoping I run into one on the booze run. A mission like that usually turns up a pilot or two. Standby

jeffreydeanmorgan's Media: Norway. Even on the side of some random road it’s beautiful. Xojd oh... just a tad scratched up. Al

Norway. Even on the side of some random road it’s beautiful. Xojd oh... just a tad scratched up. All good.

Share 2.96K 323K

Red looks good on ya. 🤘

Amazing shot

jeffreydeanmorgan's Media: Happy Easter to mine. I miss you more. That’s a promise. Love y’all so much. To all else... yeah, h

Happy Easter to mine. I miss you more. That’s a promise. Love y’all so much. To all else... yeah, happy Easter. Hope it’s a nice day for everyone. Xojd

Share 2.54K 207K
jeffreydeanmorgan's Media: Yup. Stockholm. #postcardkillings @stotino

Yup. Stockholm. #postcardkillings @stotino

Share 1.18K 180K

Looks... comfy. 🤘

Hej vännen!!! You’re in my hometown! Holler if you need any tips 💋

jeffreydeanmorgan's Media: Happy national pets day. Way too many pets to even come close to whittling to 10 on the fly. Lots o

Happy national pets day. Way too many pets to even come close to whittling to 10 on the fly. Lots of bandit... he’s everywhere. Honeydog, red and Russell Wilson, chickens, norm the duck and the other one... (that’s it’s name) Paxton, jack and Diane, and more... but it all begins with bisou morgan, as it should. Xoxojd

Share 2.22K 222K

Gotta visit the ranch someday 🐶

@jeffreydeanmorgan yeah that's it a rooster!! Cuban? Oh yeah def will want his own coop. He'll want music and rum...he's gonna be fastidious!!!!

jeffreydeanmorgan's Media: We all make sacrifices. I totally understand that. We usually make those sacrifices for the ones we

We all make sacrifices. I totally understand that. We usually make those sacrifices for the ones we love. And I’m not bitching... I’m so lucky, so blessed... with my family, with what I do for a living... but @hilarieburton just sent me this video... as I’m away from home. Again. And I know she sent it to make me happy... and yet, it just had me in tears in the streets of London. Sometimes sacrificing just sucks. I want to be home. I want to be with mine. I have no idea what my point is here btw... except to say... all those that sacrifice so much for the ones you love? I feel your pain. Just know it’s appreciated. Or will be. Y’all have a good Sunday. To my little babygal, dada loves and misses you more than you’ll probably ever understand. But I promise to try and show you every single day of my life. Xojd

Share 4.35K 179K

It’s the best/worst. 💔

Real shit! The real understand brody! @jeffreydeanmorgan

jeffreydeanmorgan's Media: Can I just say how much I love #sethgilliam and the little chuckle he gave to Father Gabe here? An

Can I just say how much I love #sethgilliamand the little chuckle he gave to Father Gabe here? An inspired choice, made me laugh out loud! Have fun tonight folks. (Maybe fun isn’t right word?) Enjoy the 9 finale... xojd

Share 2.02K 128K

You’re cute when you’re lippy. X

jeffreydeanmorgan's Media: To my one and only... @hilarieburton there are no words to express to you, both my love... and incr

To my one and only... @hilarieburton there are no words to express to you, both my love... and incredible luck in fooling you into diggin me... 10 years ago we met and that was that. So... not only happy anniversary, but more importantly? Happy Mother’s Day. Not a day goes by that we other three don’t know just how lucky we are. All the love. Always. Forever. Xojdgus&george p.s. you sure are the pretty one. 2nd PS... in London... where it IS Mother’s Day! Be nice if we could all just agree on one day... right?

Share 1.58K 197K

Happy anniversary, @jeffreydeanmorgan and @hilarieburton!!! ❤️❤️

@jeffreydeanmorgan We both reign in Tasmanian devil love 💪💪💪💪💪💪

jeffreydeanmorgan's Media: Les Miserables. Queens theatre. London. I just want to thank this incredible cast and crew for taki

Les Miserables. Queens theatre. London. I just want to thank this incredible cast and crew for taking the time with us tonight before their show. Gus and Hilarie saw last Monday... and simply put? It was a life changer for a fella not so little anymore. A phenomenal production brought to life by even more phenomenal people. Thank you, from the Morgan clan. One hell of a night for us. I’ll see you all next week. Huge thanks to personal tour guide and talent, @carleystenson1 xojdgus&hil

Share 511 87.1K

@carleystenson1 you are FABULOUS!

👏👏👏👏

Load More

Recent Medias Analytics

2.5MTotal Likes

28.5KComments

173Sharings

Normal Best Filter

4 Mentions

1w Last Post

2 Hashtags

0 Check in

User Suggestions for jeffreydeanmorgan